FAQ

czyli najczęściej zadawane pytania

Jak zarezerwować termin?

Najczęściej wybieraną formą rezerwacji jest podpisanie umowy połączone z wpłatą zadatku. W sytuacji gdy podpisanie umowy jest w danym momencie niemożliwe dopuszczamy opcje rezerwacji poprzez wpłatę samego zadatku. Umowę podpisujemy wtedy przy najbliższej okazji.

Jesteśmy z daleka. Czy możecie do nas przyjechać?

Oczywiście, że przyjedziemy 🙂 Większość reportaży realizujemy z dala od domu. Zdarza się, że jedziemy nawet kilkaset kilometrów. Oczywiście wiąże się to z dodatkowymi kosztami za dojazd. Jeśli odległość jest większa niż 120 km prosimy również o załatwienie noclegu.

Ile zdjęć wykonujecie podczas reportażu?

W ciągu całego dnia reportażu wykonujemy od 2 do 4 tysięcy zdjęć. Po wstępnej selekcji około 1/3 wykonanych zdjęć trafia do Waszej ślubnej galerii.

Ile zdjęć otrzymamy?

Możecie otrzymać nawet wszystkie zdjęcia z tym że pakiet obejmuje 300 wybranych ujęć. Dodatkowe ujęcia są wycenione odpowiednio do czasu jaki musimy poświęcić na ich edycję.

Jak przekażecie nam zdjęcia?

Zdjęcia będą dostępne online w Waszej ślubnej galerii. Jak już poddamy je edycji otrzymacie od nas również pen drive w ładnym skórkowym etui. Nie dajemy zdjęć na płytach bo to już przeżytek 🙂

Czy możemy sami wybrać zdjęcia do edycji?

Tak, wszystkie zdjęcia możecie wybrać sami. Wraz z waszą stroną ślubną udostępnimy wam narzędzie, które ułatwi wam wybór zdjęć. Będziecie mogli również w wygodny sposób zamówić odbitki oraz udostępnić zdjęcia wybranym znajomym 🙂

Na jakim sprzęcie pracujesz?

Pracuję na profesjonalnym sprzęcie firmy Canon. W trakcie reportażu zawsze mam przy sobie dwa aparaty i kilka jasnych obiektywów. Daje mi to pewność, że wszystko co ważne zostanie ujęte na zdjęciach.

Czy wszystkie zdjęcia edytujecie?

Wszystkie zdjęcia, które od nas otrzymacie będą edytowane. Edycję dzielimy na standardową i na staranną. Ta druga dotyczy zdjęć, które mają trafić do albumu. Poniżej możesz zobaczyć jak wyglądają zdjęcia przed i po edycji.

Kiedy otrzymamy zdjęcia?

Zdjęcia poddane wstępnej edycji trafiają na waszą stronę najczęściej kilkanaście dni po ślubie. Zależy to oczywiście od terminu, bo w sezonie trzeba na nie poczekać troszkę dłużej. Jak już zdjęcia trafią na stronę możecie pokazać je gościom i rodzinie. Jest duże prawdopodobieństwo, że unikniecie wtedy natrętnych pytań o zdjęcia 🙂

Każda para otrzymuje od nas indywidualną stronę internetową na portalu naszalbumslubny.pl.